måndag 22 mars 2010

Ny vecka, nya möjligheter!




Eller nåt sånt? Är rätt uppåt, kan ju vara att helgen med nära & kära i Götet har gett mig ny energi och distans, eller så är det helt enkelt att ljuset har återvänt till oss här uppe..


Till helgen fyller snubben år och han vill bestämt bjuda på sill & potatis samt sommarens sista kräftor..gott som tusan men jag tycker ju att det är så vansinnigt roligt att fixa käk till "bjudningar" men det är ju han som fyller = han som bestämmer!


Hoppas jag får baka lite bröd och nåt sött & gott i alla fall..


Dagens musiktips måste ändock bli vad som helst med D.A.D..gamla danskar som lirar tidlös hårdrock är ju aldrig fel? Kommer snart till en arena nära dig..


Lägger dessutom upp några bilder på några av de vackraste och härligaste tjejer jag vet.. 1000 tack för i lördags!!!

1 kommentar:

Jonas sa...

Synd att jag missade dig i helgen. Hälsa och gratta snubben!