tisdag 9 mars 2010

Grillning blev det!


Visserligen lite sent och mörkt var det ute också MEN sååå gott! Efter förra årets grillmaraton så trodde jag verkligen inte att jag nånsin skulle bli sugen på grillat igen..blev t.o.m så trött på kött så jag bara åt kyckling, veggo & fisk under en period!

Men nu är man med i matchen igen!


Dagen har vart god, härligt väder och en mycket lugn men skön dag på jobbet..valde mellan simning eller stavgång efteråt, men den friska luften & en stund med Dido i lurarna övervann!

Så nu är det faktiskt mannen som lagar mat, och om jag såg rätt när jag tjuvkikade ner i matkassen, vankas det färsk tonfisk med pasta och nån slags tomathistoria som bubblar för fullt!


Så under tiden häller jag upp en kopp te, sitter kvar framför datorn & sätter på mig Elins underbara poncho som hon gjort till mig och lyssnar hur det skapas i köket..

Inga kommentarer: