måndag 8 mars 2010

Bästa kompisen i köket..


..och snyggaste också!! Min älskade Kitchen aid är det svårt att klara sig utan när man vant sig vid att ha honom där..världens bästa manick!!



Efter en underbar 1.5 timme med stavarna ute i det faktiskt riktigt behagliga måndagsvädret så åt jag en lunch bestående av pastarester från igår som jag fräste ihop med färsk brocolli, savoykål, purjolök, en gammal mango samt pressad citron.
Till detta hade jag ( som jag tycker..) världens bästa snabbmat; en bit portionslax & en klick med keso! Smarrigt värre!

4 kommentarer:

pk sa...

Härligt tjejen! Äntligen ngt vettigt i bloggosfvären :)

/pk

Anonym sa...

Säger det igen trevlig blogg. Kram Sonja

björne sa...

Vad gör den då? För oss som inte vet. Vispar, ja det sjönner jag men steker? Lagar pasta?

Mona sa...

Björne!! Denna älskvärda maskin KAN göra pasta om man har rätt mojänger till..den kan göra vad man vill..
Framför allt bakar den bröd åt mig !