måndag 10 maj 2010

Vissa saker består


Idag var jag inne i E-tuna en sväng. Skulle handla lite, tänkte åka förbi svärmor en sväng men framför allt..fika på Kaka!

Jag kan verkligen längta till mina turer till detta ställe. Jag bara älskar det & har gjort sedan jag var där första gången!

Det är nåt med känslan som gör att jag tas med "hem" till Götet, jag blir 18 år igen, har visserligen inte så mycket sällskap som man hade på caféerna på den tiden.
Sen har man ju råd att äta nu också..förr var det mest kaffe & ett paket cigg..

Nu är det fortfarande kaffe, men utan cigg & med en smarrig macka. För det är nog det också..det är så himla gott, lite annorlunda saker som erbjuds. Vällagat och gott!

Jag har till och med överseende med att man minst får vänta 15-20 min även ifall det är lugnt & råkar man tajma helt fel så är det inte ovanligt att det tar det dubbla..men det gör liksom inget, för man vet hur smarrigt det är när det kommer!

Så detta lilla fik får mig att hamna i mitt rätta element..

För gillar man att fika så gör man. Det försvinner inte med åren..

Inga kommentarer: