tisdag 18 maj 2010

Varma tallrikar


På Slottet kunde det gnällas på att jag alltid hade så varma tallrikar när jag la varmrätter..dessutom hade mina kära kollegor i köket bildat nån slags pakt emot mig, så så fort servisen beklagade sig över att tallrikarna var varma så fick de till svar;
" Det är M!"
Igår när jag körde ut varmrätter på Herrgården så stod jag och fnissade en aning när jag la på sparris på tallriken så började den fräsa & hoppa runt.. Jävla drag i det värmeskåpet!!
DET kallar jag varma tallrikar..dessutom fick jag hjälpa till att bära ut dom!

3 kommentarer:

Emma sa...

Du var väl nere i botten igen...;)
För övrigt är dom rätt varma här också ibland - måste vara din ande som svävar runt!

Mona sa...

Den kommer sväva kvar tills jag får mitt arbetsintyg & omdöme..så blir det!!

Pet sa...

Wtf, har du inte fått det ännu!