söndag 25 april 2010

Sista

Ja..nu börjar det närma sig! Sista helgen avklarad, nu går jag mot min sista vecka efter snart 6 år på Slottet..
Känns superkonstigt och samtidigt vet jag inte riktigt vad jag skall känna?! Hade i alla fall en fantastisk jobblördag igår fylld till bredden med skratt & asgarv som gjorde att man stod dubbelvikt i många av mina 13 timmar.. Vilken lycka att få ha så roligt på jobbet!!

Idag har jag haft en härlig shoppingdag på SKHLM (..jag brukar kalla det Skärholmens centrum men det kanske är ute nu?!) och tro´t eller ej så hittade jag bl.a två par skor!! Skor är ju ett jäkla dilemma för nån som drar 42 i storlek & har världens längsta stortår..suck!

Åt en fantastisk indisk lunch, jag tar som alltid Palak panir, en gryta med indisk färskost & färsk spenat.. Men får ofta en liten ögonbrynshöjning när man beställer nåt annat än tandoori chicken.

Sen ser jag ju fram emot vår resa till Tunisien som närmar sig med stormsteg..herregud , så skönt det ska bli att gå barfota på en sandstrand!!!

Inga kommentarer: