tisdag 6 april 2010

Att längta

Det är jag duktig på! Tycker jag hela mitt liv alltid har längtat till något, efter något eller bort från något.. men ändå anser jag mig själv vara rätt bra på att leva i nuet..går det ihop verkligen?

Insåg idag när jag kollade i min kalender att jag bara har dryga 3,5 vecka kvar på Slottet..känns så himla underligt och det liksom kommer över mig ibland att det snart är slut!

Och sen har jag nya härliga jobbutmaningar framför mig som jag lustigt nog än så länge inte är speciellt nervös kring utan mest nyfiken på..och där emellan blir det lite solsemester!!!
Det blir som vår andra bröllopsresa, ska bara sola &bada , käka massa god & stark mat och bara rå om varandra..

För lite värme känns det som till och med jag behöver efter denna vintern..
För nu MÅSTE det väl för tusan vara slut på snön?!

Inga kommentarer: