torsdag 15 april 2010

Lite matbilder..






Tänkte jag skulle dela med mig med lite matbilder jag har tagit då & då..
Underbart goda hemrullade köttbullar som jag & Izza gjorde när hon var här..smaskiga som tusan och självklart med hemgjort potatismos till!
Sen har vi en kycklingsallad med allt gott man kan tänka sig..vitkål, solrosskott, rädisor, tomater, morot, fetaost, massa goda frön. Bara som den är, behövs bara lite pressad citron och flingsalt sen är det klart..me like!!
Sen har vi en psykadelisk skål med härliga Båven kräftor..nu är det slut i frysen!
Imorgon ser jag fram emot en fredagkväll hemma med make & resten av familjen..
Om det inte blir grillat så lutar det åt ugnsbakad kyckling med massa goda rotsaker (min förtjusning kring sötpotatis fortsätter..) samt en kladdkakemuffins till dessert...
Kanske en Irish coffee också?!

Inga kommentarer: