tisdag 30 april 2013

Ynklig

Så här ligger man då..på soffan, nedbäddad med snorpapper överallt.. Hostar så att jag har träningsvärk i magen & smaklökarna är som bortblåsta.

Snopen avslutning på mitt sista pass & tyvärr så blev det en massa folk som jag inte hann säga hejdå till..men det är ju för väl att det finns sociala medier att förlita sig på.

Skulle egentligen inte kommit hem förren på fredag men tack & lov har jag en chef som skickade hem mig..annars hade jag nog stått där och harvat på även ifall jag var sjuk.

Så det är väl bara att ligga där man ligger & försöka bli kry så snart som möjligt för om 6 dagar ska jag vara laddad & redo på mitt nya jobb.. tjoho!

Fram tills dess får Ben & Jerry ta hand om mig..för även ifall jag inte känner så mycket smak så är glass ALLTID gott & lindrar all form av smärta..

Inga kommentarer: