måndag 13 september 2010

Syskonkväll

Det är alldeles för sällan man gör saker med sin familj. Alltså verkligen gör något, inte bara en fika eller kalas hit & dit då man vanligtvis ses..

Jag & mina syskon såg till att hitta på nåt skoj nu när jag var nere i Götet.
Först bowlade vi, lillasystern vann första serien och hade vi bara hunnit spela klart den andra serien så hade brorsan vunnit stort..

Sen tog vi en drink på Avenyn och efter det så blev det en god middag på Familjen..mysigt!

Tack M & M för en toppenkväll, skönt att ventilera och prata av oss.. Ni är bäst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken jättefin bild! / H

Mona sa...

Jag tror du är min enda läsare, H!! Du är i alla fall den enda som kommenterar.. Tack!!

Och visst blev det en bra bild! Den servitören kunde kanske få jobb som fotograf också?