tisdag 21 september 2010

Blääh

Guud vad jag är less!!

Visst är det skönt att vara ledig; att gå ner i varv, hälsa på nära & kära, luncha lite då & då, ta tag i mitt liv med motion & kost.. Igen!

För det är verkligen supertrist att en sommar ska förstöra det som man har kämpat med i två år..börja om på ruta ett, och visst, jag har gjort det förr så det borde ju funka igen men å andra sidan så vet jag också hur jobbigt det kan vara när vågen inte går neråt en vecka!

Därav blääh:t..

Sen är det faktiskt inte lika roligt att vara här hemma längre, jag brukar ju älska att pyssla och greja men nu har jag ingen lust eftersom man inte får bo kvar.. Visserligen lång tid kvar men bara tanken på att hitta nåt nytt ställe & själva flytten gör mig alldeles matt..blääh igen!

Men det är i alla fall mycket svamp i skogen & äpplen i trädgården..det är alltid nåt!

Nä..nu vill jag börja jobba igen!!

Inga kommentarer: