söndag 29 juni 2014

Grubbel

Det har minst sagt vart ett par händelserika veckor rent privat..lite upp & ner men mest upp..

Oplanerade möten, planerade möten, skratt, eufori, grubbel, ensamhet, gemenskap.

Kommer in i mina skov där jag låter tankarna flyga lite väl fritt & bara ställer till det för mig. Detta i kombination med  min ständiga rastlöshet  & att det hela tiden måste hända nåt kul kan ibland slå åt andra hållet att jag bokstavligen drar ner persiennerna & stänger in mig i lägenhet. För det är ju då jag faktiskt kan varva ner & vila..

Tacksam att jag har ett jobb som jag kan grotta ner mig i & lustigt nog kan jag andas lättare om jag har mycket att göra..jag hamnar i nån slags balans.

Trots dessa 2,5 fantastiska år sedan jag separerade så har jag inte riktigt funnit mig i vardagen alla gånger..det är nåt man får jobba med hela tiden & även med sig själv, sina mönster & beteende.

Söndagsfunderingar i Majorna en grå junieftermiddag..
Inget konstigt med det!



Inga kommentarer: