lördag 15 december 2012

Bäst just nu..igen

Caligola    ..om ni inte har lyssnat på dom gör det! Mando Diao pojkarnas sidoprojekt är grymt bra & svänger som tusan!

Snö     ..jag gillar det! Allt blir så luddigt & ombonat

Hemma     ..lyckan är komplett varje gång jag kliver innanför dörren till min lägenhet. Jag vet att det låter larvigt men jag känner verkligen så!

Tid       ..saker & ting lägger sig med tiden & blir till fina guldkorn som det kan värma att fundera på i vinterkylan. Att vara glad för saker & ting som har vart är viktigare än  att ägna tid åt att ångra saker som aldrig skett.

3 kommentarer:

H sa...

Nä...blä...föredrar Mando Diao! Men snö, hemma å tid kan jag hålla med om :))

Anonym sa...

Har du sett deras senaste video smash dem brains in? fet! http://www.youtube.com/watch?v=biG9q7vEmIA

Mona sa...

Okej Anonym! har inte kollat den ännu men ska.. Tack för tipset!