lördag 18 augusti 2012

Projekt

Denna hyfsat oplanerade ledighet ska ägnas åt husliga projekt..

Ska hitta nån snygg tapet till fondvägg i köket..väggen är grå i detta nu & jag förstår inte varför jag inte gjorde nåt åt den med en gång eftersom grå är nog den färgen jag gillar minst.
Sen tror jag att jag även ska tapetsera om hela sovrummet till nåt gött, varmt & ombonat.
Till inspirationshjälp har jag ju då en av mina bästa vänner som liksom kan det där med tapeter & sånt..

Sen ska jag satsa på att få mina sista lådor uppackade & köpa nån slags förvaring till mina cd & vinylskivor.
Och sen måste jag ju även fixa till den där jäkla tatueringen jag har funderat på i några år..
Lite svamp & kanske lite bär också?

Projekt, projekt, projekt..

In med det goda & ut med det onda!

Inga kommentarer: