onsdag 15 februari 2012

18 år igen

Jag har en fantastisk vän. Jag har många fantastiska vänner men just denna fantastiska vän & jag var något av världsmästare på att hänga på caféer när vi var yngre..hela tiden!
Gärna istället för att gå till skolan (Sorry mamsen!) & alltid med outtömliga diskussionsämnen..

Ikväll tog vi en härlig kopp kaffe på ett av Majornas trevligaste fik & när Enyas röst ljöd i lokalen så blev jag varm i kroppen & full i skratt när jag insåg att vi var samma två tjejer, som fortfarande drack kaffe.
Lite äldre, lika snygga, inte så mycket klokare som man kanske hade hoppats på men med samma vilja att prata, lösa problem & lyssna..

Det var bara varsitt ciggpaket med John Silver som fattades.

2 kommentarer:

Helena sa...

Du rökte väl inte John Silver.... :)

Mona sa...

Jag rökte John Silver en sväng i början på gymnasiet för att just S rökte det..sen har jag nog plöjt igenom det mesta ;)
Camel var det ganska länge också..