torsdag 19 januari 2012

Nytänk

Har nog tagit ännu ett tufft beslut.
Inte ens i närheten så livsavgörande & stort som mina senaste beslut men ändock..
Ska nog sälja min bil! Och jag äääälskar verkligen min bil..den är helt fantastisk! Och snygg! Och härlig att köra! Och..
Jag kan fortsätta hur länge som helst!

Men fakta kvarstår;
Jag behöver ingen bil när jag bor mitt i stan & skulle jag behöva bil så kan jag låna mammas
Jag använder den inte tillräckligt ofta gentemot vad den kostar mig
2500 kr / mån kan man göra roligare saker för..som att resa eller spara till ett sjuhelsickes 40-årskalas! Eller bara njuta av att man bor i en storstad & gå ut & äta oftare.

Men lite ont i hjärtat gör det ändock..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, då får vi väl samsas då.
Jag ser inga större problem.
Kram Mamma.pecer