söndag 20 februari 2011

Underbara älskade





Försöker aldrig glömma hur lyckligt lottad jag är av att ha goda vänner. Både nära och långt bort. Vänner, familj & släkt...det är ni som berikar mitt liv!
Idag har jag haft lite fika inför den viktigaste dagen på hela året..mycket tulpaner, god mat & vin samt en hel dosa humor med omslagspappret från Larsi.. Se bild.
Inlåst på Slottet..det är så det känns ibland!
Tack underbara älskade ni för att ni orkar med en brud som aldrig vill låta en födelsedag passera obemärkt!
All kärlek till er!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En del tycker verkligen om sig själva !!! Om all skulle tycka att det viktigaste i lvet är sin egen födelsedag, hur skulle då världen se ut, med tanke på hur den ser ut i dag.

Mona sa...

Hej Anonym!
Jag tycker varken mer eller mindre om mig själv än vad andra människor gör men jag råkar gilla att fylla år, tycker om tanken att det finns en dag som är mer min än resterande dagar..
Det gör inte mig till en sämre människa.
Men är det ändå inte viktigare vad man gör med de resterande dagarna på året?