söndag 1 augusti 2010

Livsval

Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig. Ganska så ofta blir det väl inte som man har tänkt sig men det brukar ju alltid lösa sig till slut..

Hade verkligen hoppats på att den rätta känslan skulle infinna sig på Herrgården men hur jag än har sökt så har jag inte funnit den..
Skulle kanske lyssnat på min första spontana känsla i magen istället för att bli ivrig & smickrad, men det är ju som det är..jag har gett det lite tid, visserligen skulle jag ha kunnat ge det mer men man känner ju själv när det får räcka.

För mig räcker det när jag återigen känner mig otillräcklig både när jag åker till & från jobbet, när jag inte hinner ta hand om mig själv och mitt hem, när jag inte skrattar lika mycket längre.

Alla människor passar ju inte överallt, jag passar inte att jobba på Herrgården men däremot att vara gäst där måste vara helt fantastiskt!! Inget ont om denna fantastiska anläggning och dess personal som kämpar på för att göra det så bra som möjligt för dessa gäster..en eloge till er!

Så nu ser jag fram emot en nästan helt ledig vecka sedan är det tre veckor kvar och den 27:e augusti bugar jag & tackar för den här tiden.. Alla erfarenheter är goda sådana!!

Och sen vet man aldrig vad som händer...

Inga kommentarer: